Outdoor media is er altijd en overal
Iedereen komt iedere dag met Outdoor media in aanraking. Outdoor Advertising maakt onderdeel uit van het buitenleven van de consument. Of je nu in de auto zit onderweg naar je klant of staat te wachten op de bus, de hele dag kom je verschillende vormen van Outdoor media tegen. Het kenmerk van Outdoor is veel en vluchtige contacten.
Kenmerken van onze Outdoor media op een rij
- In de basis een massamedium met doelgroepselectiviteit
- Snelle bereiksopbouw met hoge contactfrequentie
- Voor een krachtige, korte boodschap
- Zowel nationaal als regionaal inzetbaar
- Leent zich goed voor ludieke creatie
- Veel situationele relevantie (juiste moment, juiste persoon en de juiste plek)
- Ideaal vaak voor specifieke “touchpoints” binnen het mediaplan
Aandacht aan je buitenreclame
Als de zon begint te schijnen trekken de mensen erop uit. Dit is hét moment om weer eens wat aandacht aan je buitenreclame te besteden. Misschien is je reclamebord vergeeld, je spandoek verweerd of je stoepbord verwaterd. Buitenreclame is bedoeld om op te vallen dus ook je verweerde drukwerk valt op.